Sportsman Forest 500 - International
Sportsman Forest 500 - International
A Polaris Sportsman Forest 500 a legjobb ár/érték arányú belépő szintű automata 4x4-es quad.
Közúti forgalomban "B" vagy "A1" Jogosítvánnyal korlátozás nélkül közlekedhet!
Gyárilag szerelt csörlővel. Ellátva első tároló dobozzal, 28 cm-es hasmagassággal hogy bármilyen terepen megállja a helyét!
Hű társ a mindennapok feladataiban, a legkedvezőbb fenntartási ktg.-gel!
Összkerékhajtás – ON-DEMAND TRUE
Ez a rendszer automatikusan szabályozza az összkerékhajtást.
Amennyiben a útviszonyok megkövetelik, úgy automatikusan hajtást helyez az első két kerékre és, ha elhárul az akadály feloldja azt, de a rendszer aktív marad.
Az On-Demand True technológia még mindig a legjobb automatikus összkerékhajtási rendszer a piacon.
A független hátsó felfüggesztés IRS (Independent Rear Suspension)
A Polaris Sportsman volt a világ első quadja, amit független hátsó felfüggesztéssel szereltek fel.
Ez az egyedülálló felfüggesztés járult hozzá a Sportsman széleskörű népszerűségéhez.
A független hátsó felfüggesztés rugóútja 24.1 cm, amely hozzájárul ahhoz, hogy a 28.6 cm-es óriási hasmagasság ellenére a gép stabilan és könnyedén vezethető a legnehezebb terepkörülmények között is.
A jól bevált motor…
500 cm3-s motor az előd modellhez képest hátrébb került mintegy 8 cm-rel nagyban javítva ezzel a forduló képességet és a vezetési komfortot.
Bár a hengerűrtartalmát tekintve a Polaris Sportsman 500 mára már a kisebbek gépek közzé tartozik, teljesítménye és nyomatéka extrém felhasználásra is elegendő sőt akár 810 kg könnyed vontatását teszi lehetővé.
Kialakítása és a Lock & Ride rendszer
Az új dizájn karosszéria vad és félelmetes kinézetet kölcsönöz a Sportsmannek, valamint az előrelátást is merőben megkönnyíti a vezető számára.
A Lock&Ride rendszer, egy a Polaris által fejlesztett rögzítési forma, amely lehetővé teszi, hogy a kiegészítőket néhány egyszerű mozdulattal felszerelhessük.
Tartozékok
Tároló dobozok, kabin rendszerek, csörlők és kiegészítők széles skáláját vonultatja fel a cég, minden igényt kielégítendő. Az kiegészítők egyszerű rögzítését a Lock & Ride rendszer teszi lehetővé.
Ajánlott felhasználás
MUNKA – vontatás és szállítás nehéz terepen, munka az erdőben, mezőgazdasági felhasználás, építőipar, utak karbantartása, járdák és kertek karbantartása, munka hegyvidéki terepen, hó eltakarítás
VADÁSZAT - munka az erdőben, állatok etetése, vadász felszerelés szállítása
HOBBY – túrázás a családdal, barátokkal
SPORT - extrém sport, off-road versenyek
Közúti forgalomban "B" vagy "A1" Jogosítvánnyal korlátozás nélkül közlekedhet!
Gyárilag szerelt csörlővel. Ellátva első tároló dobozzal, 28 cm-es hasmagassággal hogy bármilyen terepen megállja a helyét!
Hű társ a mindennapok feladataiban, a legkedvezőbb fenntartási ktg.-gel!
Összkerékhajtás – ON-DEMAND TRUE
Ez a rendszer automatikusan szabályozza az összkerékhajtást.
Amennyiben a útviszonyok megkövetelik, úgy automatikusan hajtást helyez az első két kerékre és, ha elhárul az akadály feloldja azt, de a rendszer aktív marad.
Az On-Demand True technológia még mindig a legjobb automatikus összkerékhajtási rendszer a piacon.
A független hátsó felfüggesztés IRS (Independent Rear Suspension)
A Polaris Sportsman volt a világ első quadja, amit független hátsó felfüggesztéssel szereltek fel.
Ez az egyedülálló felfüggesztés járult hozzá a Sportsman széleskörű népszerűségéhez.
A független hátsó felfüggesztés rugóútja 24.1 cm, amely hozzájárul ahhoz, hogy a 28.6 cm-es óriási hasmagasság ellenére a gép stabilan és könnyedén vezethető a legnehezebb terepkörülmények között is.
A jól bevált motor…
500 cm3-s motor az előd modellhez képest hátrébb került mintegy 8 cm-rel nagyban javítva ezzel a forduló képességet és a vezetési komfortot.
Bár a hengerűrtartalmát tekintve a Polaris Sportsman 500 mára már a kisebbek gépek közzé tartozik, teljesítménye és nyomatéka extrém felhasználásra is elegendő sőt akár 810 kg könnyed vontatását teszi lehetővé.
Kialakítása és a Lock & Ride rendszer
Az új dizájn karosszéria vad és félelmetes kinézetet kölcsönöz a Sportsmannek, valamint az előrelátást is merőben megkönnyíti a vezető számára.
A Lock&Ride rendszer, egy a Polaris által fejlesztett rögzítési forma, amely lehetővé teszi, hogy a kiegészítőket néhány egyszerű mozdulattal felszerelhessük.
Tartozékok
Tároló dobozok, kabin rendszerek, csörlők és kiegészítők széles skáláját vonultatja fel a cég, minden igényt kielégítendő. Az kiegészítők egyszerű rögzítését a Lock & Ride rendszer teszi lehetővé.
Ajánlott felhasználás
MUNKA – vontatás és szállítás nehéz terepen, munka az erdőben, mezőgazdasági felhasználás, építőipar, utak karbantartása, járdák és kertek karbantartása, munka hegyvidéki terepen, hó eltakarítás
VADÁSZAT - munka az erdőben, állatok etetése, vadász felszerelés szállítása
HOBBY – túrázás a családdal, barátokkal
SPORT - extrém sport, off-road versenyek
Motor | |
---|---|
Motor fajtája | 4 ütemű egy hengeres |
Hengerűrtartalom | 499 cc |
Befecskendezés | Karburátor |
Hűtőrendszer | Vízhűtés |
Hajtáslánc | |
Váltó | Automata PVT P/R/N/L/H fokozatokkal |
Hajtás | On-Demand 4x4 / 2x4 |
Kihajtás | Kardán |
Felfüggesztés | |
Tengelytáv | 128,3 cm |
Első felfüggesztés | MacPherson 20,8 cm úttal |
Hátsó felfüggesztés | Dupla A-lengőkar, 24,1 cm úttal |
Szabad hasmagasság | 28,6 cm |
Fék | |
Parkoló fék | Váltó Parkoló fokozat |
Kerekek | |
Első gumik | 25x8-12 - Carlisle 489 |
Hátsó gumik | 25x10-12 - Carlisle 489 |
Felnik | Acél |
Méret, tömeg és egyéb adatok | |
Üzemanyag tank kapacitás | 15.5 liter |
Száraz tömeg | 316 kg |
Hosszúság | 210,8 cm |
Szélesség | 121,9 cm |
Magasság | 121,9 cm |
Ülésmagasság | 85,7 cm |
Első tároló terhelhetőség | 40,8 kg |
Hátsó tároló terhelhetőség | 81,6 kg |
Fékezetlen utánfutó vonó kapacitás | 810,1 kg |
Tároló, kiegészítő rendszer | Lock & Ride |
Színválaszték | |
Alap | ![]() |
Rendelhető | ![]() ![]() |
Járműveink megvásárolhatóak finanszírozással is, a részletekről érdeklődjön elérhetőségeinken vagy személyesen.
Érvényes 2016. Február 25-től. Az árlista minden munkanapon az MNB hivatalos USD középárfolyama szerint frissül!
A számlázás napján aktuális árfolyam a mérvadó!
Aktuális árfolyam: 300.00 HUF/USD
Aktuális árfolyam: 300.00 HUF/USD
Érvényes 2016. Február 25-től. Az árlista minden munkanapon az MNB hivatalos USD középárfolyama szerint frissül!
A számlázás napján aktuális árfolyam a mérvadó!
Aktuális árfolyam: 300.00 HUF/USD
Az on-road kivitelű járművek (quadrocycle) ára (Rendszámos ár) nem tartalmazza a regisztrációs adót és a forgalomba helyezés költségeit.
Aktuális árfolyam: 300.00 HUF/USD
Az on-road kivitelű járművek (quadrocycle) ára (Rendszámos ár) nem tartalmazza a regisztrációs adót és a forgalomba helyezés költségeit.